چنانچه شما بوسیله کانکشن به اینترنت وصل میشوید هنگامی که کانکت نمیشوید یک Error عددی به شما می دهد که در زیر تعدادی از این Error ها را بررسی می نمائیم :

Error 651 - Error 678 : ابتدا چراغ لینک مودم خود را مورد بررسی چنانچه چراغ لینک ثابت نبود سیم های ارتباطی مودم و خط تلفن بررسی گردد ودر صورت ثابت بودن چراغ لینک تنطیمات مودم بررسی گردد (در مودم های Usb ابتدا کابل Usb را جابجا نمائید در صورت عدم رفع مشکل درایور مودم مجدد نصب شود).

Error 769 : این Error به دودلیل برای شما طاهر میشود 1 - درایور کارت شبکه نصب نباشد که امکان دارد ویندوز را مجدد نصب نموده باشید و در ویندوز جدید کارت شبکه به صورت کامل شناخته نشده باشد در این حالت شما میبایست درایور کارت شبکه را مجددآ نصب نمائید 2 - کارت شبکه غیرفعال شده باشد که میبایشت کارت شبکه را فعال نمائید.

Error 691 : در صورتی که این Error را مشاهده نمودید ابتدا کانکشن راباز نموده و سپس User Name , Password را چک کنید ودر صورت مشاهده مجدد Error کانکشن خود را دوباره بسازید و سپس مودم خود را به مدت 10 دقیقه خاموش نمائید.

Error 718 - Error 721 : مشاهده این Error به دلیل مشکلات مرکز میباشد.


 

آدرس

  • آدرس : میدان رسالت خیابان مدنی تقاطع جانبازان پلاک 1325 ساختمان البرز واحد 23
  • ایمیل : hilink@hilinknet.ir
  • مرکزتماس : 74459-021
  • امورمشتریان : 72587000-021
  • نمابر : 77137500-021

تماس با ما