ارکان جهت ساز

ماموریت :
هایلینک مجموعه ایست جوان ، چالاک و توانمند که با بهره گیری از روش های نوین مدیریت ، نوآوری و خلاقیت تلاش میکند تا سرویس های خدمات ارتباطی مبتنی بر شبکه ثابت که توسط شرکت آسیاتک ارایه میگردد را به بهترین نحو ممکن به عموم مردم عرضه نماید.
چشم انداز :
تشکیل خانواده 14000 نفری از مشترکین هایلینک در سال 1400
ارزش ها :
1 – رعایت ادب و احترام در قبال همه
2 – دلبستگی و تعلق سازمانی
3 – صاحب حق همیشه مشتری است.

مهارت ها

VOIP
نرم افزار
CRM
اینترنت

تیم ما


تیم خدمات اینترنت

وظایف این تیم شامل راهنمای درست مشتریان جهت انتخاب سرویس اینترنتی بهتر و ارایه این سرویس به مشتریان می باشد.

تیم پشتیبانی

وظایف این تیم شامل پیگیری و اعمال عملیات نصب و راه اندازی و مشاوره به صورت تلفنی می باشد.

تیم خدمات پس از فروش

وظایف این تیم شامل پاسخگویی به مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل و شنیدن انتقادات و پیشنهادات آن ها می باشد.

تیم نرم افزاری

وظایف این تیم شامل طراحی و ساخت اپلیکیشن و وب اپلیکیشن ها با توجه به نیاز مشتری می باشد.

 


سایرخدمات

با توجه به افزایش رو به رشد نیازهای سازمانها به راه اندازی سیستم های تلفنی کارآمد قابل توسعه با ظرفیت بالا و ضروری بودن ارتقا سطح دانش فنی مدیران صنعت مخابرات و IT ، نیاز به تکنولوژی VOIP در این سازمان ها به شدت احساس می شود.
نصب و راه اندازی شبکه
نصب و راه اندازی سرویس نظارتی با استفاده از دوربین های IP همراه با دستگاه های NVR و اتصالات شبکه و ...

آدرس

  • آدرس : میدان رسالت خیابان مدنی تقاطع جانبازان پلاک 1325 ساختمان البرز واحد 23
  • ایمیل : hilink@hilinknet.ir
  • مرکزتماس : 74459-021
  • امورمشتریان : 72587000-021
  • نمابر : 77137500-021

تماس با ما